پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403 عضويت ورود
 
رضایی
 

كارشناس پاسخگو: احسان رضایی

پست سازماني: ريس اداره امور اداري رفاه و پشتيباني

شماره تلفن: 53665300-2

شماره اتاق:9

زمان مراجعه : همه روزه به جز روزهاي تعطيل

آدرس پستي: سميرم- خ قدس- بلواردنا- مديريت جهاد كشلورزي سميرم

  كارشناس مسول: احسان رضایی                            رشته تحصيلي : لیسانس

 شرح وظایف امور اداری و رفاه و پشتيبانی

1- اقدام در جهت تأمین نیازهای نیروی انسانی سازمان با توجه به تشکیلات تفضیلی  در چهارچوب مجوزهای مرکز

2-اجرای قوانین و مقررات، آئین نامه ها و دستورالعملهای اداری، استخدامی و تشکیلات

3- هماهنگی امور اداری با مدیریت های ذیربط در جهت برآورد نیازهای آموزشی سازمان با مشارکت سایر واحد ها جهت دوره های مقطع دار و ضمن خدمت

4- هماهنگی امور اداری با مدیریت های ذيربط در پیش بینی و برآورد بودجه پرسنلی از قبیل (حقوق، اضافه کاری، مأموریتها و دیون پرسنلی...) و دفاع از آن در مراجع ذیربط

5- جمع آوری، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنل در مورد کلیه کارکنان

6- انجام اقدامات لازم بمنظورتأمین سهمیه های کارکنان شامل (سهمیه های سفرهای زیارتی و سیاحتی و بلیط های مسافرتی و ...) و برقراری سیستم توزیع آنها بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه

7- اقدام در جهت ایجاد مهد کودک و اداره آن جهت فرزندان کارکنان

8- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم بمنظور تأمین و توزیع مهمانسرا و منازل مسکونی

9- برنامه ریزی، تهیه و تنظیم و اجرای طرحهای تفریحی شامل (تأمین هتل، گردشگاه، باشگاه، سمینار و...) برای کارکنان

10- برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی، تبلیغی، مددکاری برای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، ازکارافتادگان، بازنشستگان و سایر کارکنان سازمان

11- برنامه ریزی و اجرای برنامه های تشویقی جهت فرزندان ممتاز کارکنان و نیز امور مربوط به اوقات فراغت از تحصیل آنان

12- برنامه ریزی و اجرای برنامه های ورزشی شامل (آموزش، اردو های ورزشی و مسابقات در سطح استان یا کشور)

13- انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان شامل ترفیعات، تغییرات، نقل و انتقالات، مرخصی و... در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوطه

14-انجام کلیه امور مربوط به بازنشستگان و مستمری بگیران و صدور احکام وظیفه بگیران وراث

-15 انجام اقدام لازنم جهت ارزشيابي دوره اي كاركنان وجمع بندي وارائه گزارشهاي مرتبط 
-16
نظارت بر امور تعاونيهاي كاركنان شامل (تعاوني مسكن –مصرف.... وانجام اقدامات لازم به منظور تقويت و پشتيباني آنها
-17
برنامه ريزي وانجام اقدامات لازم به منظور تجهيزساماندهي و تقويت خوابگاهها واما كن اقامتي
-18
برنامه ريزي و ارائه خدمات مشاوره –بهداشت حرفه اي و... به كاركنان –بازنشستگان و ساير
-19
برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي تربيت بدني شامل آموزش- ا ردوهاي ورزشي-مسابقات و...
-20
انجام اقدامات مربوط به امورخدمات بيمه درماني وخدمات مربوطه ازطريق نهادهاي مرتبط
-21
سازماندهي واحدهاي سازماني هم عرض و موازي در زمان ادغام سازمان هاي جهاد سازندگي و كشاورزي سابق تحت يك واحد سازماني.
-22
انجام فرآيند اداري نقل انتقال واحدهاي راه، برق و آب و فاضلاب روستايي به دستگاهايي كه بر اساس قانون تعين و تكليف شدند
-23
تبديل وضعيت نيروي قراردادي به پيماني-رسمي آزمايشي و رسمي قطعي در چند مرحله
24-
تغيير ساختار سازماني و پستهاي سازماني نيروها و انجام فرايند اداري آن
-25
اجراي قانون خدمات كشوري
-26
پيگيري طرح ارتقاء مسير شغلي در رتبه هاي كارشناسي ارشد-خبره-عالي
-27
تداوم اجراي سياست عدم تمركز نيروها در شهرستان و اعزام نيروهاي به مراكز جهاد كشاورزي
-28
اجراي فرآيندهاي جديد ادغام واحدهاي سازماني و تبديل و كاهش سطوح عمودي مديريت درسطح شهرستان ومراكز 
-29
پيگيري آيين نامه هاي اجرايي قوانين مرتبط با حقوق و مزاياي پرسنلي شامل فوق العاده تخصصي و ...

 

مراحل انجام كار: مراجعه و پيگيري  توسط متقاضي

مدت زمان انجام كار : برحسب مراجعه متقاضي و پيگيري امور مربوطه

اوقات مراجعه : كليه ايام هفته

 

 

 
نظرسنجي
لطفا نظر خود را درباره سایت اعلام نمایید

 

تعداد جوابها : 228

عالی : 43%
خوب : 7%
متوسط : 5%
ضعیف : 45%

  ارسال  
   
كاربران حاصر در سایت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 166
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 166

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2857168
Visitors بازديد هاي امروز: 1582
Visitors بازديد هاي ديروز: 1502

فعال در اين زمان كاربران فعال:
   
Copyright (c) 1403/01/30 پرتال مديريت جهادكشاورزي شهرستان سميرم
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا