شرح وظایف امور اداری و رفاه و پشتيبانی
1- اقدام در جهت تأمین نیازهای نیروی انسانی سازمان با توجه به تشکیلات تفضیلی در چهارچوب مجوزهای مرکز
2-اجرای قوانین و مقررات، آئین نامه ها و دستورالعملهای اداری، استخدامی و تشکیلات
3- هماهنگی امور اداری با مدیریت های ذیربط در جهت برآورد نیازهای آموزشی سازمان با مشارکت سایر واحد ها جهت دوره های مقطع دار و ضمن خدمت
4- هماهنگی امور اداری با مدیریت های ذيربط در پیش بینی و برآورد بودجه پرسنلی از قبیل (حقوق، اضافه کاری، مأموریتها و دیون پرسنلی...) و دفاع از آن در مراجع ذیربط
5- جمع آوری، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنل در مورد کلیه کارکنان
6- انجام اقدامات لازم بمنظورتأمین سهمیه های کارکنان شامل (سهمیه های سفرهای زیارتی و سیاحتی و بلیط های مسافرتی و ...) و برقراری سیستم توزیع آنها بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه
7- اقدام در جهت ایجاد مهد کودک و اداره آن جهت فرزندان کارکنان
8- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم بمنظور تأمین و توزیع مهمانسرا و منازل مسکونی
9- برنامه ریزی، تهیه و تنظیم و اجرای طرحهای تفریحی شامل (تأمین هتل، گردشگاه، باشگاه، سمینار و...) برای کارکنان
10- برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی، تبلیغی، مددکاری برای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، ازکارافتادگان، بازنشستگان و سایر کارکنان سازمان
11- برنامه ریزی و اجرای برنامه های تشویقی جهت فرزندان ممتاز کارکنان و نیز امور مربوط به اوقات فراغت از تحصیل آنان
12- برنامه ریزی و اجرای برنامه های ورزشی شامل (آموزش، اردو های ورزشی و مسابقات در سطح استان یا کشور)
13- انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان شامل ترفیعات، تغییرات، نقل و انتقالات، مرخصی و... در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
14-انجام کلیه امور مربوط به بازنشستگان و مستمری بگیران و صدور احکام وظیفه بگیران وراث
-15 انجام اقدام لازنم جهت ارزشيابي دوره اي كاركنان وجمع بندي وارائه گزارشهاي مرتبط -16 نظارت بر امور تعاونيهاي كاركنان شامل (تعاوني مسكن –مصرف.... وانجام اقدامات لازم به منظور تقويت و پشتيباني آنها -17 برنامه ريزي وانجام اقدامات لازم به منظور تجهيزساماندهي و تقويت خوابگاهها واما كن اقامتي -18 برنامه ريزي و ارائه خدمات مشاوره –بهداشت حرفه اي و... به كاركنان –بازنشستگان و ساير -19 برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي تربيت بدني شامل آموزش- ا ردوهاي ورزشي-مسابقات و... -20 انجام اقدامات مربوط به امورخدمات بيمه درماني وخدمات مربوطه ازطريق نهادهاي مرتبط -21 سازماندهي واحدهاي سازماني هم عرض و موازي در زمان ادغام سازمان هاي جهاد سازندگي و كشاورزي سابق تحت يك واحد سازماني. -22 انجام فرآيند اداري نقل انتقال واحدهاي راه، برق و آب و فاضلاب روستايي به دستگاهايي كه بر اساس قانون تعين و تكليف شدند -23 تبديل وضعيت نيروي قراردادي به پيماني-رسمي آزمايشي و رسمي قطعي در چند مرحله 24-تغيير ساختار سازماني و پستهاي سازماني نيروها و انجام فرايند اداري آن -25 اجراي قانون خدمات كشوري -26 پيگيري طرح ارتقاء مسير شغلي در رتبه هاي كارشناسي ارشد-خبره-عالي -27 تداوم اجراي سياست عدم تمركز نيروها در شهرستان و اعزام نيروهاي به مراكز جهاد كشاورزي -28 اجراي فرآيندهاي جديد ادغام واحدهاي سازماني و تبديل و كاهش سطوح عمودي مديريت درسطح شهرستان ومراكز -29 پيگيري آيين نامه هاي اجرايي قوانين مرتبط با حقوق و مزاياي پرسنلي شامل فوق العاده تخصصي و ...
مراحل انجام كار: مراجعه و پيگيري توسط متقاضي
مدت زمان انجام كار : برحسب مراجعه متقاضي و پيگيري امور مربوطه
اوقات مراجعه : كليه ايام هفته
|